imponerande underbart

En erfarenhet som äntligen har gått in i min hjärna… 
Tog mig bara oväntat lång tid för det att gå in bara.
Men jag älskar vad man kan lära sig med tiden!

Det jag har lärt mig är att har jag en dröm så ska jag aldrig dela den med någon.
Känslan av att höra att jag aldrig kommer kunna bli vad jag drömmer om man, kan verkligen skära sig djupt i hjärtat. Veta att man har begränsningar och aldrig kunna göra si eller så, är en av de största besvikelsenara man kan få höra av folk som man ha haft ett förtroende för att öppna hjärtat på glänt för… Det kan verkligen svida kan jag säga. 

Jag vill inte ha ett kvitto på mina misslyckanden, eller få sönderkastade drömmar. 

Men jag tror också på att man växer med sina drömmar och visioner. Därför kommer jag hålla hårt i de jag har… 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0