DOES THIS THING REALLY WORK?

Haft det värsta flytet idag MEN självklart ska arbetsförnedringen förstöra för en!

Konfronterade en lärare om att jag är nära på att få panikångest av allt arbete man har fått på slutet, och de fixade sig !

Åkte till körskolan och bad att få igen pengarna för ett paket jag köpte med körlektioner men aldrig utnyttjat.Trodde inte jag skulle få min kära 1000 lappar, men jo de fick jag!

Sen ringde det en som frågade om jag ville ha ett sommar jobb på ett villkor ! Att arbetsförmedlingen betalade bidrag för att ha mig där ... Men där tog min tur slut! Även om jag inom ett år varit inskriven ungdomsgarantin, så är det inte säkert att jag kan få de. Såååå alltså inget jobb under sommaren.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0