Peppa! :)

 
• Hitta en utbildning som jag brinner för
• Gå ut skolan
• Resa, gärna till Irland igen eller japan
• Vara på högtiderna de dödas dag i Mexiko,
Mardi gras i New Orleans, Rio Carnival i Rio de Janeiro,
Fara på La Tomatina i spanien och Holi i Indien.
• Hitta jobb, som jag trivs med
• Pröva att bo utomlands
• Skriva en bok
• se på en opera
• Pröva bungyjump
• Vandra i fjällen
• Fallskärms hoppa
• Besöka ett hemsökt hus
• Lära mig köra bil någon gång ;)
• Lära mig kläcka ägg med en hand.
• Spara ihop pengar
• Lära mig skjuta med pilbåge
• Stå på trolltunga i norge
• Gå en danskurs
• Springa ett marathon
• Lära mig ett nytt språk
• Lära mig virka en filt
• Skrik in sommaren

Leva ett lyckligt liv !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0