Bara så du vet

Något som aldrig slutar förvåna mig är människor! Människor som njuter av andras lidande eller bara allmänt sprider skit runt sig som en jävla vattenspridare. 

 

Som exempel:
min kille kommer hem och säger att han träffat en person som ba – jag hörde att ni flyttat, så ni ska ha barn?

 

Kan säga att de här är en jargong som jag är fruktasvärt trött på. Går jag upp ett kilo så börjar djungeltrumman gå om att man är med barn. Sen när jag tydligen inte vara de måste jag ju ha haft missfall! jag är så trött på människor som går i princip runt och väntar på att deras skitsnack någon gång i framtiden kommer slå in och första bästa antydan får dem att hoppa jämnfotta.  

 

För det kan ju värkligen inte vara så att vi bara vill flytta till något större!!!

 

Seriöst! Nej jag är inte med barn och jag har inga planer för att få det på några år! Sen JA jag har gått upp i vikt. Efter min sjukskrivning så har jag inte kommit igen med min träning och jag är medveten om de!  Förresten så trivs jag i mig själv så jag behöver inte få höra att jag ser rundare/fet/gått upp! För jo jag har fått höra av folk, ex att jag borde fundera på att inte äta så ofta för jag måste ju tänka på att bli smal. Det var alltså när jag var på väg att äta lunch och de är inte så att jag går och små äter. De var även en som sa att jag väger nog lite för mycket.   Tack, tack så himla mycket

 

Jag är trött på att måsta ha en förklaring till varje beslut i mitt liv!

RSS 2.0