Varför denna äcklade min?



fick en sjuk flashback från valborgs när jag och jeniffer var på station 8.
vi står och dansar och jeniffer säger du de e en kille som glor på dig typ som om han har tänkt äta upp dig.
jag vänder mig om och ser en kille som är tre gånger större en mig på båda längderna som stirra på mig som om jag var någon jävla big mac.
vänder mig om med en min som sa ÅÅÅHHH GUD ÄT INTE MIG!!! efter ett tag kommer han fram till oss. jäveln smiskar till mig på röven och halv skriker yeees och i mitt huvud tänker jag ÅÅÅÅFYY FAN RETIRERA TILL TOAN men innan man tar sig en cm tar han tag om oss och typ kör någon gogodance samtidigt som han skrattar onormalt högt i mitt/Jeniffers öra. efter hans lilla dans plockar han upp mig i sina armar och snurra mig ett varv runt dans golvet.där typ fladdrar jag runt som en trasdocka i hans armar och när han gjort sin snurr med mig flyr jag och jeniffer till toan. jeniffer skrattar som fan och jag önskar att jag hade ballar av stål så jag kunde ha slagit han över käften innan de blev någon gogodance!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0