Tjuvaktig??

Just ja! Jag har ju börjat använda en skata som signatur eller vad man nu kallar de.
De va så att när jag va liten så blev jag kalla skatan av min mamma och nära släcktingar.
Jag tror de var för att jag pratade himla mycket och va risig i håret( alltså inte mycket som har ändrats).
Men under några år så slutade dom att kalla mig de. Men min låtsasbror fick höra namnet och så var de igång igen. Nu har man börjat höra de mer och mer.
Vissa frågar tar du inte illa upp? Nee varför skulle jag de? Jag tycker de är ganska guligt. Och nu har jag ju börjat vara mycket med Jeniffer och hennes son heter Kaio och sen har hon en syster som heter Caroline så de blir himla förvirrande när jag va i Malå. När man både är van att bli kallad Karro och Karoline så jag bad dom säga skatan .




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0