tjuren ferdinand

Min dag började med att jag gick runt halv nacken och tänkte sola .
 Man vill ju passa på när man har chansen att sola sig när man inte jobbar.
Jag ringde N:et  och hon sa kom till Piteå och jag svarade okej syns snart.
Fixade sig och for på äventyr även om jag väldigt gärna skulle vilja steka fläsket i solen.
När jag anlände till bajs luktande Piteå hämtade N:et mig.vi körde en snabb shopping tur på typ 5 min innan dom skulle stänga köpcentret (obs de va lördag och man va typ där kl2) .
Men man fick me sig nå byxor för kvällens äventyr.
Vi åt en mysig middag hos N:ets killes morfar?farfar? jaja han va snäll som fan att bjuda på köttsopa med klimp. Sen for vi hem till fredriks där man fixade sig.
De va nämligen en fest på en ö så vi fick åka båt för att ta oss till piratön ja du hörde mig de va piratfest!! Väldigt många festande pirater. såg också sen en naken gubbe!!!
ett ord till honom snälla ingen vill se prins korven och dina russin!! okej?
sen badade jag och N:et på andra sidan ön så vi hade en strand för oss själva.
Färdigbadat och färdig druckit for vi hem igen. Fixade sig ännu en gång och med glada miner begav vi oss ut på någon krog eller vad de nu än va.
Trevlig kväll förutom dum jävlarna som vi träffade. Sov, upp, bada, hem, sova,upp och jobba !  








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0